• Update: Planning foto's maken voor voetbalplaatjes

  • UPDATE:

    Dit weekend is het dan zo ver, foto’s maken voor de voetbalplaatjes. Er zijn enkele kleine wijzigingen in de planning.

    De JO7 is nu wel in de planning opgenomen. Op zondag zijn de tijden gewijzigd.

    Tenslotte zijn de commissie Financiën en bestuur van de planning gehaald. Zij worden op de zondag verwacht, in de periode dat de andere commissies op de foto gaan.

    Voor degene die dit nog niet gedaan hebben, zorg s.v.p. voor de digitale toestemming. Zonder deze toestemming kan er geen foto afgedrukt worden. Deze toestemming kan gemakkelijk gegeven worden door deze link te volgen:  https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/SVRoggel

    --------------------------------------------

    Op zaterdag 14 mei en zondag 15 mei worden de voetbalplaatjes gemaakt in de verzorgingsruimte van sportpark de Mössehook. Volgens de huidige programma’s spelen alle teams dit weekend. Het is een hele operatie om iedereen goed op de foto te krijgen, daarom het vriendelijke doch dringende verzoek om je aan de planning te houden. Tevens verzoek aan de leid(st)ers om ervoor te zorgen dat de voetbalshirts aangedaan worden. De leiders/leidsters/trainers dienen hun coachjas/jack aan te doen.

    Spelers, trainers, leiders/leidsters en ereleden komen individueel op een plaatje. De commissies komen als groep(je) op de foto. De groepsfoto’s worden buiten gemaakt.

    Voor de duidelijkheid: in het voetbalplaatjesboek dat medio september uit komt, zullen de teamindelingen voor het seizoen 2022-2023 opgenomen zijn (uitgaande van de indelingen die begin juli bekend zijn).

    Reminder
    Het is belangrijk voor de actie dat alle leden die op de foto gaan of zijn gegaan, ook daadwerkelijk toestemming gegeven hebben. Zonder toestemming kan er geen plaatje gedrukt worden! 
    De digitale toestemming kan eenvoudig en s.v.p. zo snel mogelijk via de volgende link gegeven worden: https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/SVRoggel


    Mochten er vragen zijn, dan kun je kontakt opnemen met John v.d. Boogaart (06-50262268) of via jvdboogaart@home.nl

  • Zaterdag 14 mei       Zondag 15 mei    
                 
    Team Aanwezig Aanvangstijd   Team Aanwezig Aanvangstijd
    JO9-2 08.00 uur 08.10 uur   Roggel 5 08.10 uur 08.20 uur
    JO9-3 08.10 uur 08.20 uur   Roggel 35+-1 08.25 uur 08.35 uur
    JO8-2 08.20 uur 08.30 uur   Dames 1 09.15 uur 09.30 uur
    JO8-1 08.35 uur 08.45 uur   Roggel 4 09.45 uur 10.00 uur
    JO9-1 08.50 uur 09.00 uur   Roggel 3  10.00 uur 10.15 uur
    JO7 09.00 uur 09.10 uur   Roggel 2 10.30 uur 10.45 uur
    JO11-1 09.05 uur 09.20 uur   Roggel 1 12.45 uur 13.00 uur
    JO13-1 09.30 uur 09.45 uur   Commissie Voetbalzaken 13.50 uur 14.00 uur
    M013-1 10.00 uur 10.15 uur   Commissie Materialen 14.00 uur 14.10 uur
    JO12-1 10.15 uur 10.30 uur   Jeugdcommissie 14.10 uur 14.20 uur
    JO15-1 11.15 uur 11.30 uur   Kantinecommissie 14.20 uur 14.30 uur
    MO17-1 11.30 uur 11.50 uur   Commissie website/PR 14.30 uur 14.40 uur
    JO17-1 11.55 uur 12.10 uur   Sponsorcommissie 14.40 uur 14.50 uur
    JO19-1 12.30 uur 12.45 uur   Accommodatiecommissie 14.50 uur 15.00 uur
    JO15-2 12.45 uur 13.00 uur   Klussenploeg 15.00 uur 15.10 uur
    JO17-2 13.00 uur 13.15 uur        
    Ereleden 14.05 uur 14.15 uur        
    Scheidsrechters 14.35 uur 14.45 uur        
    Activiteitencommissie 14.45 uur 14.55 uur