• Roggel 1 – Panningen 1 (20-10-'19)

• En weer zat het weer niet mee! Evenals in de vorige thuiswedstrijd tegen Kessel motregende het al de hele dag maar de 19-jarige scheidsrechter Daan Cortenbach vond het veld nog goed bespeelbaar. De vorige week had Het Eerste knap met 2-1 uit van Bieslo gewonnen. De uitgangspositie op de ranglijst was 4 wedstrijden gespeeld met 2 winst- en 2 verliespartijen. Panningen verkeerde in exact dezelfde situatie en beide middenmoters hadden dus allebei 6 punten. Beide teams kwamen ondanks het zompige veld goed uit de startblokken en de eerste 20 minuten gingen gelijk op. Al snel werd Panningen echter gevaarlijker.
    In de 27 ste minuut werd Roggel nog gewaarschuwd door een schot op de lat maar 4 minuten later was het dan toch raak. Na ongelukkig balverlies op het middenveld scoorde Ilias Amhaouch de 0 -1 en 2 minuten later stond de 0 – 2 al op het scorebord na een benutte penalty van aanvoerder Remco Litjens van de groen-witten. Op slag van rust liep Luc vd Boogaart tegen een rode kaart aan na en te wilde tackle op dezelfde Remco Litjens en dat betekende dat Roggel de hele tweede helft met 10 man moest spelen.
    In de rust bracht trainer Nico van den Brink Koen Vossen in het veld. Het spel golfde op en neer en ondanks het feit dat de zwart-witten maar 9 veldspelers hadden, kregen beide teams kansen genoeg om te scoren. In de 89ste minuut knalde Panningen nog tegen de paal maar in blessuretijd moest doelman Stan Linders capituleren bij een schot van Ramon Sijben en werd de eindstand op 0 – 3 bepaald. De 3 punten gingen mee naar Panningen en zo bleef Roggel ondanks het harde werken met lege handen achter.

OPSTELLING ROGGEL:

1 Stan Linders