• ZON / Mini weekend

• Dit jaar voor de eerste keer het Mini-toernooi op de zaterdag (een experiment). De jeugdige organisatie heeft het bestuur weten te overtuigen van deze switch en we weten inmiddels hoe dit heeft uitgepakt. Een gelijk aantal teams (ongeveer 58), een prima toernooi onder ideale weersomstandigheden en een afterparty op de zaterdagavond met de gebroeders Claassen hebben het feest compleet gemaakt. Geweldig om mee te maken in een zeer relaxte sfeer. Mede ook door de medewerking van enkele mannen van Roos in Bloei die gezorgd hebben voor vele, vele drankjes. Een zéér geslaagd experiment dat het volgend jaar ongetwijfeld navolging zal krijgen.
    Ook hebben we gezien dat het toernooi een nieuwe naam heeft gekregen vanwege een extra sponsoring door Bakkerij Heerschap, vandaar HEERSCHAP- MINI-TOERNOOI.

De zondag, ZON-Tocht, onder tropische weersomstandigheden met een mooi aantal groepen (19) en 4 Roggelse prominenten die weer omgetoverd waren in de meest prachtige creaties. Daarna nog een gezellig feestje in de tent en het weekend is geslaagd.
    Dat kan alleen maar met een team enthousiaste vrijwilligers van onze club SV Roggel.

Unne dieke Merci voor jullie allen is dan ook op z’n plaats en wederom hebben jullie laten zien wat het betekent om een familieclub te zijn.

"Allein kinse ’n bietje, same kinne wae hiel väöl"

Henny van den Beuken
    Voorzitter.